Panasonic SC-HTB170 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB170 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Olga20000 22-01-2014
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB170 zilver

Ik wilde een leuke kleine soundbar bij mijn Samsung TV. Geluid uit deze platte TV's is natuurlijk heel beperkt. Je probeer het soms op niveau 30 te zetten met resultaat dat die vanaf pakweg niveau 18 niet harder wordt.

Tevens voor mij persoonlijk de mogelijkheid om muziek te streamen vanuit iPhone/iPod nogal belangrijk was en ik wilde geen losse subwoofer.

Deze Panasonic voldoet aan mijn wensen. Geluid is prima en mooie aanvulling op TV. Met ab van de TV kan ik geluid harder en zachter zetten.

Let op dat je goede HDMI kabel neemt, als je gebruik van arc wil maken. Dat herhaaldelijke bewering dat goedkope HDMI kabel is net zo goed als dure HDMI kabel heeft mij een beetje op verkeerde been gezet, want in het begin kreeg ik geen geluid uit!! Met een goede (dure?) HDMI kabel van Konig van 17 Euro (2,5 meter) bleek het wereld van verschil zijn! TV ziet nu soundbar als een externe recever en alles werkt perfect samen.

egeltje68 06-05-2015

Dat komt omdat goedkope HDMI kabels 1.3 zijn.
1.3 geeft alleen maar full-hd-beeld door en geluid één richting!
Je hebt HDMI 1.4 nodig om 3D beeld te kunnen sturen van een 3D blue-ray speler naar een 3D-tv en geluid te kunnen heen en weer sturen, ook heen en terug geluid van je tv of spelers en sound-bars mét bediening!
De beste HDMI 1.4 kabel hoeft ook niet duur te zijn!
Vooral op internet had ik een mooie platte ipv ronde kabel voor nog geen 15Euro!
Site is : www.miniinthebox.com
Zoek op HDMI 1.4 en je krijgt ze zelfs goedkoop met ook vergulde uiteinden!
Vele modellen met uitleg waarvoor het beste de kabel dient.
Is wel uit China maar verzendkosten zijn inclusief zendverzekering maar één dollar!

wolter2 01-01-2014
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB170 zwart

prima soundbar met mooi geluid, voor dagelijks tv kijken goed genoeg. werkt perfect samen met panasonic plasma tv via hdmi. tv bediend automatisch de soundbar. kan voor de infrarood sensor van de tv geplaats worden want de soundbar geeft het signaal van je afstandsbediening door.

egeltje68 06-05-2015

Deze sound-bar is inmiddels afgeprijst en kan hem krijgen voor 120euro.
Bij bcc in Helmond.
Hoe is het surround geluid?
Hoor je goed verschil alsof het geluid rondom gaat?
Ik vind hem zo mooi met dat stalen uiterlijk!
Blijft hij zuiver als je hem wat harder zet?
En kan hij onder een tv van 42 inch? Want daar past hij het beste bij wat breedte betreft toch?
Ik heb wel een Philips tv met HDMI-cec, dus met een HDMI-kabel van 1.40 moet ie het ook gewoon doen, bediening tv met de Panasonic afstandsbediening.
Gaarne jou respons!
Dank je!

robert-weert 13-07-2013
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB170 zwart

makkelijk te installeren en geluid is goed.. ben er tevreden mee.

ik heb overigens wel een subwoofer erbij

meeusverver 30-06-2013
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB170 zwart

Deze soundbar is spijtig genoeg geen goed toestel, na een week moest ik de soundbar van de stroom halen voor ik er nog geluid uit kreeg. Hierover Panasonic gemaild, en wacht nu nog steeds op een antwoord. Als de soundbar 2 dagen niet gebruikt wordt moet ik hem weer van de stroom halen gedurende een paar minuten voor er weer geluid uit komt.